15 septembrie 1974

prima mea zi de școală. ceremonie de începere a anului școlar total separată pentru clasa Ia. normal, suntem primii decreței. asta se traduce, sintetic, cam așa: 44 elevi în fiecare clasa, 20 de clase paralele. în recreații eram mai ubicuitari decât stafilococii.

din acea primă zi de școală eu nu voi uita niciodată un singur lucru, anume pachetul pentru recreația mare: o pulpă de pui la cuptor, două felii de pâine și două prune. cea mai buna masă din viața mea.

din acea prima zi de școală, ai mei nu vor uita niciodată urmatorul dialog:
- și, ți-a placut la școală?
- da, mi-a plăcut.
- și ce ți-a plăcut cel mai mult?
- doamna învățătoare, că avea un o rochie cu găurele și i se vedea furoul pe dedesubt.

pam, pam!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

exmatriculat. de la grădiniță

amintire 1 & amintire 2